Ta strona używa mechanizmu ciasteczek (cookie). Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności cookies. OK, akceptuję to
Strona Główna Strona Główna Promocje Nowe produkty Zamówienie Moje Konto Koszyk Kontakt Strona Główna Kontakt Mapa sklepu
Strona główna » Wysyłka i zwroty
Kategorie
Promocje
JUKI HZL-F600 MASZYNA KOMPUTEROWA 255 WZORÓW ŚCIEGÓW + 2 LATA GWARANCJI
JUKI HZL-F600 MASZYNA KOMPUTEROWA 255 WZORÓW ...
 4.320,00 zł
 4.104,00 zł
Zobacz wszystkie
Logowanie
E-mail: 
Hasło: 


Bezpieczne logowanie

Rejestracja konta

Przypomnienie hasła
Wyszukiwanie
Wyraz(y):  
Indeks:  
 Cena    do 
Zaawansowane
Koszyk
   ... jest pusty
Nowości
Zestaw arkuszy silikonowych do stempli BROTHER ScanNcut CASTPS1
Zestaw arkuszy silikonowych do stempli BROTHER ScanNcut CASTPS1

 68,00 zł

Zobacz wszystkie
Informacje
Polityka prywatności i cookies
Wysyłka i zwroty
Poufność i Bezpieczeństwo Transakcji
Regulamin sklepu
Kontakt z nami
Mapa Sklepu
Katalog produktów
Kontakt
e-mailbiuro@maszyny-szwalnicze.pl
Tel+48 85 653 93 55
GSM+48 601 827 771
Kto jest online
Obecnie w sklepie jest
 88 Gości  online.
Wysyłka i zwroty
Realizacja zamówienia

Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób

Zamówienia przekraczajace wartość 400 zł i mające wagę do 31 kg, sklep dostarcza na swój koszt GRATIS

Przesyłki dostarcza firma kurierska UPS. Aktualne informacje o tym, gdzie w danej chwili znajduje się paczka wysłana firmą kurierską sprawdzić można na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl/ po wpisaniu numeru listu przewozowego. Numer listu przewozowego znajdą Państwo w mailu potwierdzającym wysłanie paczki Gwarantujemy 100% bezpieczeństwa dostawy zamówionych produktów. Każdy wysyłany przez nas towar jest ubezpieczony do pełnej jego wartości. Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy odmówić odbioru przesyłki i skontaktować się z nami, abyśmy mogli odnotować zdarzenie. Niestety przed uiszczeniem zapłaty oraz pisemnym potwierdzeniem odbioru kurier nie może wydać paczki odbiorcy. Nie ma możliwości sprawdzenia zawartości przed potwierdzeniem odbioru, warto jednak poprosić kuriera o to by uczestniczył w sprawdzeniu zawartości przesyłki, upewniając się czy doszła w stanie nienaruszonym. W sytuacji gdyby kurier odmówił, należy go poinformować, iż w przypadku uszkodzenia bądź niezgodności będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu uszkodzenia. Firma kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu z odbiorcą przesyłki w terminie 7 dni od jej doręczenia. Sprawdzenie przesyłki oraz zgłoszenie reklamacji w dniu odbioru, jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie

KOSZTY WYSYŁKI

Towary o wadze do 31 kg i wartości poniżej 400 zł
przedpłata na konto 20 zł
pobranie                    20 zł

Towary o wadze powyżej 31 kg do 99 kg
przedpłata na konto 60 zł
pobranie                   60 zł

Maszyny szwalnicze na paletach 1szt
przedpłata na konto 150 zł
pobranie                     150 zł

Przy zamówieniach o niskiej wartosci do 400 zł, jest możliwa wysyłka Pocztą Polską (listem poleconym lub przesyłką pobraniową). Na żądanie klienta sklep wyceni koszt wysyłki.

Przy  zakupie wiekszej ilości maszyn istnieje mozliwość skorzystania z transportu firmowego sklepu TECHMASZ. Prosimy o zapytania telefoniczne lub  mailowe.

Możliwy jest również odbiór osobisty  w siedzibie sklepu Al. 1000-lecia Państwa Polskiego 6 w Białymstoku




Reklamacje

1. Klient po uiszczeniu opłaty i otrzymaniu przesyłki ma obowiązek sprawdzenia jej zawartości w obecności pracownika firmy kurierskiej.

2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, powstałe podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru przesyłki w obecności pracownika firmy kurierskiej. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z pracownikiem firmy kurierskiej protokołu reklamacyjnego.

3. Produkt należy odesłać na adres firmy TECHMASZ wraz z otrzymaną fakturą VAT i protokołem reklamacyjnym.

4. Jeżeli klient posiada status konsumenta w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego przysługuje mu zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.) prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, poprzez złożenie sprzedawcy stosownego oświadczenia na piśmie w terminie do 10 dni od dnia wydania klientowi produktu.

5. Z zakupionego produktu można zrezygnować w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki (bez podania przyczyny), zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów. Rezygnacja może nastąpić tylko wtedy, gdy produkt:

1) nie był używany,

2) nie został pozbawiony fabrycznego opakowania - folia - jeżeli takie posiadał,

3) nie został pozbawiony fabrycznego opakowania - pudełko - jeżeli takie posiadał,

4) nie został w inny sposób zniszczony.

Produkt należy odesłać do firmy TECHMASZ razem z otrzymanym dokumentem sprzedaży i numerem własnego konta bankowego. Firma TECHMASZ gwarantuje zwrot wartości produktu. Firma TECHMASZ nie zwraca kosztów dostawy i odesłania produktu do siedziby firmy. Firma TECHMASZ nie przyjmuje przesyłek odsyłanych do siedziby firmy za pobraniem. Paczkę (odpowiednio zabezpieczoną) należy odesłać pod adres: TECHMASZ Al 1000-Lecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Dalej