Ta strona używa mechanizmu ciasteczek (cookie). Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności cookies. OK, akceptuję to
Strona Główna Strona Główna Promocje Nowe produkty Zamówienie Moje Konto Koszyk Kontakt Strona Główna Kontakt Mapa sklepu
Strona główna » Wysyłka i zwroty
Kategorie
Promocje
MASZYNA JANOME JUNO E1019 PROMOCJA
MASZYNA JANOME JUNO E1019 PROMOCJA
 799,00 zł
 699,00 zł
Zobacz wszystkie
Logowanie
E-mail: 
Hasło: 


Bezpieczne logowanie

Rejestracja konta

Przypomnienie hasła
Wyszukiwanie
Wyraz(y):  
Indeks:  
 Cena    do 
Zaawansowane
Koszyk
   ... jest pusty
Nowości
Folia różowa CAFTSPNK1 Brother ScanNCut
Folia różowa CAFTSPNK1 Brother ScanNCut

 26,00 zł

Zobacz wszystkie
Informacje
Polityka prywatności cookies
Wysyłka i zwroty
Poufność i Bezpieczeństwo Transakcji
Regulamin sklepu
Kontakt z nami
Mapa Sklepu
Katalog produktów
Kontakt
e-mailbiuro@maszyny-szwalnicze.pl
Tel+48 85 653 93 55
GSM+48 601 827 771
Kto jest online
Obecnie w sklepie jest
 32 Gości  online.
Wysyłka i zwroty
Realizacja zamówienia

Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób

Zamówienia przekraczajace wartość 400 zł i mające wagę do 31 kg, sklep dostarcza na swój koszt GRATIS

Przesyłki dostarcza firma kurierska UPS. Aktualne informacje o tym, gdzie w danej chwili znajduje się paczka wysłana firmą kurierską sprawdzić można na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl/ po wpisaniu numeru listu przewozowego. Numer listu przewozowego znajdą Państwo w mailu potwierdzającym wysłanie paczki Gwarantujemy 100% bezpieczeństwa dostawy zamówionych produktów. Każdy wysyłany przez nas towar jest ubezpieczony do pełnej jego wartości. Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy odmówić odbioru przesyłki i skontaktować się z nami, abyśmy mogli odnotować zdarzenie. Niestety przed uiszczeniem zapłaty oraz pisemnym potwierdzeniem odbioru kurier nie może wydać paczki odbiorcy. Nie ma możliwości sprawdzenia zawartości przed potwierdzeniem odbioru, warto jednak poprosić kuriera o to by uczestniczył w sprawdzeniu zawartości przesyłki, upewniając się czy doszła w stanie nienaruszonym. W sytuacji gdyby kurier odmówił, należy go poinformować, iż w przypadku uszkodzenia bądź niezgodności będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu uszkodzenia. Firma kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu z odbiorcą przesyłki w terminie 7 dni od jej doręczenia. Sprawdzenie przesyłki oraz zgłoszenie reklamacji w dniu odbioru, jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie

KOSZTY WYSYŁKI

Towary o wadze do 31 kg i wartości poniżej 400 zł
przedpłata na konto 20 zł
pobranie                    20 zł

Towary o wadze powyżej 31 kg do 99 kg
przedpłata na konto 60 zł
pobranie                   60 zł

Maszyny szwalnicze na paletach 1szt
przedpłata na konto 150 zł
pobranie                     150 zł

Przy zamówieniach o niskiej wartosci do 400 zł, jest możliwa wysyłka Pocztą Polską (listem poleconym lub przesyłką pobraniową). Na żądanie klienta sklep wyceni koszt wysyłki.

Przy  zakupie wiekszej ilości maszyn istnieje mozliwość skorzystania z transportu firmowego sklepu TECHMASZ. Prosimy o zapytania telefoniczne lub  mailowe.

Możliwy jest również odbiór osobisty  w siedzibie sklepu Al. 1000-lecia Państwa Polskiego 6 w Białymstoku




Reklamacje

1. Klient po uiszczeniu opłaty i otrzymaniu przesyłki ma obowiązek sprawdzenia jej zawartości w obecności pracownika firmy kurierskiej.

2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, powstałe podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru przesyłki w obecności pracownika firmy kurierskiej. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z pracownikiem firmy kurierskiej protokołu reklamacyjnego.

3. Produkt należy odesłać na adres firmy TECHMASZ wraz z otrzymaną fakturą VAT i protokołem reklamacyjnym.

4. Jeżeli klient posiada status konsumenta w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego przysługuje mu zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.) prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, poprzez złożenie sprzedawcy stosownego oświadczenia na piśmie w terminie do 10 dni od dnia wydania klientowi produktu.

5. Z zakupionego produktu można zrezygnować w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki (bez podania przyczyny), zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów. Rezygnacja może nastąpić tylko wtedy, gdy produkt:

1) nie był używany,

2) nie został pozbawiony fabrycznego opakowania - folia - jeżeli takie posiadał,

3) nie został pozbawiony fabrycznego opakowania - pudełko - jeżeli takie posiadał,

4) nie został w inny sposób zniszczony.

Produkt należy odesłać do firmy TECHMASZ razem z otrzymanym dokumentem sprzedaży i numerem własnego konta bankowego. Firma TECHMASZ gwarantuje zwrot wartości produktu. Firma TECHMASZ nie zwraca kosztów dostawy i odesłania produktu do siedziby firmy. Firma TECHMASZ nie przyjmuje przesyłek odsyłanych do siedziby firmy za pobraniem. Paczkę (odpowiednio zabezpieczoną) należy odesłać pod adres: TECHMASZ Al 1000-Lecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Dalej